26 lipca 2017

BIUROSERWIS

Kompleksowo zaopatrujemy biura i urzędy w materiały biurowe. Na terenie Wieliczki okolic towar dostarczamy własnym transportem, w przypadku większych odległości korzystamy z firm kurierskich.

Realizujemy sprzedaż w oparciu o zamówienia, które można składać: telefonicznie lub przez internet. Zawsze służymy Państwu fachową radą i pomocą, zależy nam aby współpraca kształtowała się na zasadach wzajemnego zaufania i obopólnych korzyści.

Zamówienie telefoniczne

Zadzwoń do nas, by przekazać swoje zamówienie, w przypadku szczegółowych pytań uzyskasz wszelkie informacje od naszego pracownika.

1. telefon: 12 291 30 02
2. telefon: 12 291 30 04
3. telefon kom.: +48 697 869 098

Zamówienie przez Internet

biuro@jaxbiuro.pl
Przy zamówieniu mailowym/formularz w wiadomości należy zamieścić wszystkie informacje:
1. Towary i ich ilości (zgrzewki, sztuki, rolki, kartony).
2. Dane do faktury i dane do wysyłki (jeżeli są inne).
3. Forma płatności.
4. Nr telefonu kontaktowego.
5. Inne uwagi.
Dla ułatwienia składania zamówień, na naszej stronie znajdziecie Państwo również katalog w wersji elektronicznej.

Zamówienia specjalne

1. Przyjmujemy zamówienia na towary nie występujące w katalogu. Każde takie zamówienie jest traktowane jako indywidualne i podlega osobnym procedurom.
2. Zapewniamy utrzymanie stanów magazynowych na produktu nie występujące w katalogu, a które systematycznie Państwo kupują.
3. Terminy dostaw na towary specjalne nasi pracownicy uzgodnią z Państwem indywidualnie.

Formy płatności
1. Gotówka - zostanie pobrana przy dostawie przez osobę upoważnioną.
2. Przedpłata na konto bankowe - towar zostanie wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
3. Przelew - informację na temat możliwości uzyskania odroczonej formy płatności uzyskacie Państwo od pracowników.
Warunkiem uzyskania odroczonego terminu płatności jest złożenie przez Państwa potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” dokumentów wymienionych poniżej:
1. Odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Regon, NIP.
3. Potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego płatnika VAT.

Dostawy towaru
1. Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin - max. 48 godzin /nie licząc dni wolnych od pracy/.
2. Zamówione przez Państwa towary dostarczamy bezpłatnie własnym transportem /minimalna wartość zamówienia uprawniająca do bezpłatnego transportu to 150 zł netto/.
3. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom zamawiany towar dostarczamy w uzgodnionym terminie pod wskazany adres.
4. Zamówione towary, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, możemy w porozumieniu z Państwem zastąpić innymi, równoważnymi produktami lub też dostarczyć je w późniejszym, uzgodnionym terminie.

Dysponujemy katalogiem również w wersji drukowanej. Jeżeli życzycie sobie Państwo otrzymać ofertę w takiej postaci prosimy o przesłanie danych firmy (nazwa, adres, nip, telefon) na adres mailowy podany powyżej.

Zapraszamy do współpracy!